منتدي فـ ج ـــــر
بقـآٌيـآٌ إنسـآٌن

هلا وغلا نورت بيتك ... نتمني لك اقامه طيبه ...

ياغير مسسسجل سجل معنا وتجد كل ماهو جديد ومفيد

سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))

اذهب الى الأسفل

سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))

مُساهمة من طرف عــازف الجوارح في الثلاثاء 24 فبراير 2009 - 6:23

بسم الله الرحمن الرحيم ..
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته...

سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))
نبدا بالشباب
لو جات لك امك وقالت لك ياولدي بخطبلك وحده من هالبنتين
الاولى انت تحبها بس هي ماتحبك ولاتفكر فيك ولا حتى تقدرك
والثانيه تموت عليك وانت تعرف هالشي بس انك ماتحبها
مين ياترى بتختار او مين سعيده الحظ وليه ؟

دوووور البنات
اذا تقدم لزواجك شابان:
الاول يحبك وانتي ماتحبينه
الثاني انتي تحبينه وانتي تعرفين انه مايحبك ولا حتى يفكر فيك ولا يقدرك
مين يا ترى بيكون سعيد الحظ او مين الي بتختارينه وليه ؟

بانتظار ردودكم
avatar
عــازف الجوارح
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 334
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))

مُساهمة من طرف حارس مدينة العرب في الأحد 15 مارس 2009 - 23:45

اخوي عازف يقول المثل اتزوج البحبك ولا تتزوج البتحبوا

مثل كتيييييييييييييير حلو وانا ساير علي دربة

_________________
~~ ليس المهم أن تشارك بألف موضوع ... بل المهم أن تضع موضوع يشارك فيه ألف عضو ~~
avatar
حارس مدينة العرب
§¤~¤ مدير المنتدى ¤~¤§
§¤~¤ مدير المنتدى ¤~¤§

عدد الرسائل : 259
تاريخ التسجيل : 10/02/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.3azef.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))

مُساهمة من طرف سفير الغرام في الأحد 29 مارس 2009 - 9:00

اخويا عازف يسلمووووو على طرحك الموضوع للنقاش


وانا طبعا هختار اللى بتحبينى

وعلى راي المثل خد اللى بيحك وماتخدش اللى بتحبه


ودمت بكل الحب والتقدير
avatar
سفير الغرام
مشرف
مشرف

عدد الرسائل : 369
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://3azef.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال حساس (( الشباب)) و (( البنات))

مُساهمة من طرف بنت من الزمن ده في الخميس 9 أبريل 2009 - 6:22



يسلموووووووووو على موضوعك
وبارك الله فيك
ودمت متالقا
اكيد اللى يحبنى والعشره هتخلينى احبه

لانه هيعرف يعاملنى كويس ويحترمنى


avatar
بنت من الزمن ده
۩عربى مميز۩
۩عربى مميز۩

عدد الرسائل : 355
تاريخ التسجيل : 25/03/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى